Large selection of products and fast shipping!
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Klantenservice

Klachtenprocedure

Wij streven naar 100% klanttevredenheid. Ben je niet tevreden over een product of ontbreken er artikelen in de geleverde bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij zoeken dan samen naar een passende oplossing.

 

1 Bestellen
1.1 Hoe kan ik bestellen?

Via onze webshop kun je veilig en gemakkelijk de gewenste producten bestellen.

Mocht u er om wat voor reden niet uitkomen, vragen hebben over een product, dan helpen wij u graag op werkdagen van 08.00-17.00 uur via telefoon/whats'app op 085-0609085 of via mail: [email protected]

Heb je een bouwdepot en wil je hieruit jouw bestelling financieren? Klik dan hier. 

2 Betalen
2.1 Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Alle bedragen op onze website zijn inclusief BTW. Alleen bedrijven die gevestigd zijn in het buitenland kunnen een BTW-vrije factuur aanvragen. Voor de afhandeling van betalingen maken wij gebruik van de diensten van Mollie. Heb je vragen over onze betaalmethodes? Stuur gerust een e-mail naar: [email protected].

Je kunt bij de Jouwinstallatieshop makkelijk en eenvoudig met de volgende betaalmethode afrekenen: 

IDEAL (gratis):U wordt doorgeleid naar uw eigen bank.
 
Creditcard (gratis): Maestro 
Deze betaalmethode is alleen beschikbaar voor bestellingen boven de € 100,00 inclusief BTW.
 
Overboeking (€3,95 extra kosten): Na het invullen van uw bestelling maakt u zelf het te betalen bedrag over naar onze rekening. De gegevens die u nodig heeft vindt u in de bevestigingsmail.
De levertermijn van maximaal twee werkdagen geldt vanaf het moment dat het geld op onze rekening staat.

Bancontact (gratis)
 
Klarna Achteraf Betalen (extra kosten € 0,86).
Deze betaalmethode is alleen beschikbaar voor bestellingen boven de € 50,00 inclusief BTW.
 
PayPal (gratis) 
 
KBC/CBC payment (gratis) 
 
Bouwdepot
Wij bieden de mogelijkheid om te betalen uit een bouwdepot. Klik hier om hierover meer te lezen. 

Pinnen of contant betalen bij aflevering aan de chauffeur is NIET mogelijk.

3 Verzendkosten
3.1 Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?

Alle bestellingen met een orderbedrag groter dan € 75,00 worden gratis door ons verzonden.

Is uw orderbedrag lager dan € 75,00 dan rekenen wij € 6,45 verzendkosten binnen Nederland.

Wil je je bestelling naar het buitenland laten verzenden? Kijk dan bij de verzendtarieven voor het buitenland. 

3.2 Wat zijn de kosten voor verzending naar het buitenland?

België: Kleine producten (100 x 50 x 50 cm) met een maximaal gewicht tot 23 kilo, worden via PostNL verzonden voor € 19.95. 

Mail of bel ons, mocht je grotere producten in 1 order willen bestellen. We zoeken dan naar de goedkoopste verzendoptie. 

Duitsland: Kleine producten (100 x 50 x 50 cm) met een maximaal gewicht tot 23 kilo, worden via PostNL verzonden voor € 25.00. 

Mail of bel ons, mocht je grotere producten in 1 order willen bestellen. We zoeken dan naar de goedkoopste verzendoptie. 

Overige landen op aanvraag. 

4 Levering
4.1 Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Bestellingen die op werkdagen voor 17.00 uur zijn gedaan, worden diezelfde dag nog verwerkt.

Je bestelling wordt de eerstvolgende werkdag afgeleverd op het opgegeven adres.

Heb je een bestelling op zaterdag geplaatst?

Dan wordt deze maandag verwerkt en dinsdag afgeleverd. 

5 Afhalen
5.1 Kan ik mijn bestelling afhalen?

Jazeker! Bij het afrekenen van je bestelling kan dit aangegeven worden. Je ontvangt een mail, als je bestelling klaar ligt in Barneveld. 

6 Financiering uit bouwdepot
6.1 Kan ik mijn bestelling financieren uit een bouwdepot?

Dat is zeker mogelijk!

Stuur ons een mail met een overzicht van je winkelmand en noteer het juiste afleveradres. 

Het afleveradres moet hetzelfde adres zijn, als waar de financiering voor is afgesproken. 

Wij sturen je per mail vervolgens een factuur. 

Na betaling wordt je bestelling bezorgd. 

7 Installeren
7.1 Installeert Jouwinstallatieshop ook?

Wij geven je graag goed advies, maar installeren zelf niet. Mocht je iemand zoeken voor installatie, kijk dan eens op Werkspot of Homedeal. Op deze platformen is genoeg vraag en aanbod en kun je in zee gaan met een bedrijf wat betrouwbaar en professioneel installeert. 

 

8 Klachten
8.1 Ik heb een klacht. Wat moet ik doen?

Mocht je niet tevreden zijn of is er iets fout gegaan met je bestelling, dan horen wij dit graag zo snel mogelijk. 

Je kunt ons op werkdagen tussen 09.00 en 17.00 uur bereiken op: 085-0609085 of stuur een mail naar: [email protected]

Wij zoeken altijd naar een passende oplossing. 

9 Overige vragen
9.1 Mijn vraag staat hier niet tussen.

Schroom niet als er andere vragen of wensen zijn! We helpen je graag via telefoon, mail of app.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »